EN NY VENN

EN NY VENN Det beste som har hendt meg på lenge, jeg har fått en ny venn. En tynn liten hånd holder i min. Pearry, 6 år,  går på skole og bor langt borte i et land med varmt hav,  endeløse strender,  eksotisk krydder og flere farger enn her. Hun er liten og skjør,  men så full av livslyst og energi at det ofte er vanskelig å henge med. Smilet hennes er stort og varmer langt inn i sjelen. Om hun fant meg eller jeg fant henne er ikke godt å si, men om jeg manglet noen å ta vare på eller noe å leve for,  så fant jeg det her. Liten er hun, men hun har stor omsorg  Jeg unner alle å få oppleve tilliten,  styrken og håpet som bor i en liten hånd, et glimt av meningen med det hele.

EN NY VENN
Det beste som har hendt meg på lenge,
jeg har fått en ny venn.
En tynn liten hånd holder i min.
Pearry, 6 år,
går på skole og bor langt borte
i et land med varmt hav,
endeløse strender,
eksotisk krydder og flere farger enn her.
Hun er liten og skjør,
men så full av livslyst og energi
at det ofte er vanskelig å henge med.
Smilet hennes er stort og varmer langt inn i sjelen.
Om hun fant meg eller jeg fant henne
er ikke godt å si,
men om jeg manglet noen å ta vare på
eller noe å leve for,
så fant jeg det her.
Liten er hun,
men hun har stor omsorg
Jeg unner alle å få oppleve tilliten,
styrken og håpet som bor i en liten hånd,
et glimt av meningen med det hele.,

Legg igjen en kommentar

