Lovprisning av de ansatte på Alvehaugen sjukeheim.

I min barndoms bygd, Ulsteinvik ligger Alvehaugen som en fredet plett med utsikt mot fjord, fjell og hav og med et slikt overblikk ser en godt livsgrunnlaget for dette tettstedet som nå er blitt by, og stadig vokser seg større. Mye har de fått til, sunnmøringene her oppe, og et vesentlig område å måle livskvalitet, rikdom og standard i et samfunn på, er omsorgen for de eldre. Her har jeg en opplevelse jeg vil dele med flere.

Jeg vil komme med en hyllest og takk til alle de ansatte jeg har fått treffe på avdeling G på sjukeheimen på Alvehaugen. I de siste ukene har min mor vært svært syk og det har vært en krevende og vanskelig tid for henne, familien og andre. I denne situasjonen har jeg sett den betydningsfulle og flotte innsatsen personalet gjør i det daglige arbeidet med syke og pleietrengende. Dere har tålmodighet, stort hjertelag, smil og engasjement. Takk til dere alle!

Legg igjen en kommentar

