TILVÆRELSENS UUTHOLDELIGE KLØNETHET

TILVÆRELSENS UUTHOLDELIGE KLØNETHET

Jeg er blitt klønete
 før var jeg netthendt, som det kaltes i gamle dager.
Jeg som alltid har vært vant til å fikse og ordne det meste på en praktisk måte,
alt fra å sy i en skjorteknapp, reparere små ting, male og pusse opp i heimen.
Nå er jeg blitt en kløne, ikke fullstendig ubehjelpelig og ikke permanent heller,
men i perioder så lite egnet til å få til det mest dagligdagse at det er nesten ubegripelig…
Bare det å få satt nøkkelen i døra og låse opp hjemme, … eller skjære en skive brød, …lete fram småpenger når jeg handler i butikken eller å skrive navnet mitt….
Jeg vet hvem som har skylda, navnet begynner på P…,
men jeg velger å være litt diskret….,og noen ganger forbannet eller bare trist…

uutholdelig er det vel ikke, men frustrerende…

Oh, yes!

                                                                

                                                                      

One Comment

  1. Vi var vel begge kløner på tidlig 80 tall da vi klarte å sette inn alle dørene i annen etasje på Fagerli feil vei.

    Svar

Legg igjen en kommentar

