MITT PIANO

1241gt2_medium_jpg.jpg.medium[1]

Det blenkjer blankt i eit svart piano,

eg er glad det vart dette og ikkje ein kano

når snøen driv tett, kulda riv i øyret

då tenkjer eg glad på at snart får eg høyre

den vakre klangen ifrå mitt piano,

meir klårt og reint enn ein song frå Nagano,

men eigentleg er det eit flygel minnsanten,

med runde former…., og opp over kanten

står loket på skrå,

og den som kan sjå

ser eit nytrimma segl som vinden tok tak i,

så stilig og tøft likt ein sprek Kawasaki.

Og tonane får både flyt og flow,

av fingerspel hunting high and low….

Det blenkjer blankt,

ein tenkjer mangt

under festspel og song uti natta seine,

eller medan du sit og klunkar åleine,

det er då at ein både høyrer og ser

kor fint det er å ha eit klavér……..

Legg igjen en kommentar

